Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Συμβουλές Του Ποδαριού

Ποιοι είναι αυτοί οι συνήθεις σύμβουλοι που με το που θα σε δούνε με καρότσι θα σε βομβαρδίσουν σε πληροφορίες;

Η γειτόνισσα: στημένη μου την έχει; Με τσακώνει πριν βγω από το σπίτι και μόλις γυρίζω. Με πετυχαίνει όταν βγαίνω στο μπαλκόνι. Και με προλαβαίνει όταν πετάω τα σκουπίδια. Μου έχει έτοιμο έναν κατάλογο με συμβουλές οι οποίες είναι εντελώς αντίθετες από αυτές που μου δίνει ο γιατρός, εντελώς αναξιόπιστες. Επιμένει τρελά, νομίζει ότι τα ξέρει όλα. Πάντα την γειώνω με την ίδια απάντηση: βιάζομαι.

Ο περαστικός: έχει άποψη από το πώς είναι ντυμένο το παιδί μέχρι πώς κρατάς το καρότσι. Ο περαστικός πετάει την συμβουλή του όπως σε προσπερνάει, στο φτερό, απίθανος τύπος.

Ο τρελός περαστικός: ξεπετάγεται παντού, εκεί που περιμένεις να έρθουν να σε πάρουν, στη στάση του λεωφορείου, στην ουρά του σούπερ μάρκετ. Είναι ένας γραφικός τύπος συνήθως παθολογικά ψεύτης. Προχτές μου έτυχε ένας που μου έλεγε ότι ήταν οδηγός ταξί και το έκοψε γιατί έκανε bypass και μετά έγινε αρχαιοκάπηλος! Αυτός με συμβούλεψε να μην εμπιστεύομαι κανέναν, ούτε την σκιά μου και με προειδοποίησε ότι όλοι οι άνθρωποι είμαστε παλιοτόμαρα! Αν είμαστε όλοι τότε είσαι και εσύ, του είπα. Συμφώνησε. Ε, με αυτά τα μυαλά δεν πας μπροστά.

Ο φούρναρης: επειδή με το παιδί αρχίζεις να πηγαίνεις παντού εννοείται έχει άποψη και ο φούρναρης. Προχτές μου έκαναν παρατήρηση για το πώς είχα ρυθμίσει το ύψος στην πλάτη του καροτσιού και να σας πω κάτι; Είχε δίκιο.

Περιμένω να μου πείτε μου τις δικές σας εμπειρίες με άκυρες συμβουλές και συμβουλάτορες.
A rolling stone mama

1 σχόλιο:

  1. Τι μου θύμισες τώρα!Όλοι ανεξαιρέτως έχουν άποψη βεβαίως βεβαίως! Μη μασάς όμως! Χαμογέλα και προχώρα! Εδώ η μητέρα μου που είναι του ίδιου προφίλ με όλων αυτών που περιγράφεις, έφτασε να εκνευρίζεται όταν την συναντούσαν με το καρότσι και την περιλαβαίναν με τις συμβουλές και παρατηρήσεις! Σε λίγο καιρό θα αρχίσουν και τα:πότε θα κάνεις άλλο ένα?Μην το αφήσεις μόνο του, κρίμα είναι!Κράτα γερά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή